Godmorgon, eller vad man kan säga.

Godmorgon alla sötnosar. Har precis vaknat till en ännu solig dag. Hela familjen ska ta en liten morgon promenad, eller vad man ska kalla det. Hela familjen: Jag, Bella. Min Man, Alex. Och våran liten 4-årig tjej Moa. =)

Efter det då blir det shopping med jag och Alex medans pappa och mamma ska vara Moas barnvakt. För att Moa fyller 5 den 20 September och hon behöver en present, eller hur? Vad tycker ni? Det skulle vara kul att vi får några kommentarer.

Sen ska jag och Alex titta på "The Ugly Truth" på bio. Jag hörde att den var bra? Hoppas det. Sen ska vi hem och sova. Det är dagens schema! Vad ska ni gulliga göra idag?

Men men, nu ska jag börja göra lunch. Det blir svensk pannkakor idag med kall O'boy. Gott, va?

Puss från hela familjen. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0